GotVision? Photoshoot!

I dag var jeg hos Got Vision Studio i Oslo. Jeg har aldri hatt en så dope photoshoot før. Det var amazing. Utorlig kule folk, vi tok bilder i fem timer. Jeg ble der helt til kl 00 og jeg måtte dra. Jeg tok bilder med fotograf Samuel John Ditta, for en mann! Sjekk ut hjemmesiden hans HER så skjønner du hva jeg snakker om! 

Jeg er som noen av dere vet sponset av Junkyard. Det er jeg så takknemlig og glad for. Elsker klærne de har! Jeg har derfor naturligvis på meg klær fra www.Junkyard.no på bildene! Jeg legger ved direkte link til plaggene slik at det er enkelt å finne dem om noen er hypp på å kjøpe like! 

Ha en fet dag da dere! 

 LINK TIL CAPSEN

 LINK TIL JAKKA Jeg har størrelse m i den)


Foto: Samuel John Ditta /www.samueljohnditta.com @thelosthype

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg