PLATEKONTRAKT

Har ikke sovet et sekund i natt dere, altfor excited! I går signerte jeg platekontrakt!! Jeg har letet lenge etter gode samarbeidspartnere som kan se det jeg ser. Jeg har vært i mange møter med forskjellie selskaper det siste året, jeg ente på å signere med MTG. Dette blir veldig spennende!! Jeg har jobbet med det nye materiale over et år nå og utviklet meg ekstremt mye. Vi lader opp til første singel slipp nå. Første singelen heter “Turn Up”!

Som om ikke det var nok så kommer Line dater Norge med den episoden jeg er med på ut i kveld. Det er alltid så rart å se seg selv på fjernsyn men også veldig morsomt, får ta med meg selvironien og noen oreo kjeks og benke forran macbooken (jeg har ikke tv..) Hvis noen har stor tv og har tenkt å se dette programmet i kveld så feel free til å inviter meg hjem til deg, jeg kommer gjerne! Vi kan dele oreo kjeksene mine hvis det hjelper på lysten! I kveldens program kan du høre meg rappe på norsk for første gang! Live debut dere! Ikke dårlig!

Det skjer utrolig mye spennende om dagen, 70 % av det kan jeg ikke fortelle om enda. Men det blir et spennende år. Thats for sure!

Foto: Samuel John Ditta @Thelosthype www.samueljohnditta.com

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg