NYTT HÅR

Denne uken var jeg innom Design Haircare på Tøyen for å få styling før photoshoot! Bestemte oss for å gå all 90s! Masse krøller og rosa hår! De hadde en sånn rosa spray der som du kan dusje vekk siden. Så sykt gøy å forandre litt uten at det må være permanent! Utrolig flink frisør og jeg ble kjempe fornøyd! Hun stusset også håret mitt. Jeg er vandt med at frisører tar av litt mer enn det jeg ønsker selv men ikke her, føler meg så fin! Design Haircare har en chill atmo og jeg koste meg veldig! Kan absolutt anbefales om du tenker å bytte frisør eller prøve noe nytt!

Deretter dro jeg rett på photoshoot med ny fotograf! Her er noen av bildene. Flere bilder kommer med redigering via min insta @GydaMusic



Foto Jørgen Orlin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg