Jeg har kroppskomplekser. Jeg trodde aldri jeg skulle tørre det her.

Jeg har kroppskomplekser. Som barn ble jeg mye mobbet. Jeg var annerledes. Jeg var blek og tjukk. Slike ting setter spor. Forholdet mitt til egen kropp har blitt mye bedre opp gjennom årene selvom det enda er anstrengt. Gjennom trening og kosthold lærte jeg å akseptere meg selv, jeg er god nok. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle tørre å stå så og si helt naken forran et annet menneske i flom belysning mens jeg ble sprayet ned. Men jo, det turte jeg. På fredag var jeg på SpraytanHuset i Oslo. Jeg har alltid tatt mye solarium for å føle meg vel, fordi jeg syns jeg ser usunn ut når jeg er blek. Etterhvert begynte jeg å få hvite pigmentflekker i huden, jeg ble redd. Jeg bestemte meg for å slutte å ta solarium. Jeg er som dere vet veganer og det handler ikke bare om mat. Å være veganer er en livsstil. Derfor ble jeg overrasket, glad og fasisinert da jeg leste om SpraytanHuset. Deres spraytan er nemlig økologisk og merkene de bruker og selger er heller ikke testet på dyr! Jeg må være ærlig og si at jeg gruet meg. Men dette var en utelukkende positiv opplevelse. Utrolig hyggelige ansatte som får deg til å føle deg komfortabel og vel.


Bilde er tatt av fotograf Ronja Sagstuen Larsen www.ronjaslar.com (facebook.com/ronjaslar)

Behandlingen tok bare 10 minutter. Den inneholder ingen skadelige stoffer men tvert i mot masse gode ting som plateekstrakter, vitaminer og antioksidanter som gir fuktighet til huden og bevarer den. Du slipper også unna de skadelige UV stålene som du får i solarium. Hvis du har spørsmål og lurer på ting så finner du informasjon om spraytan HER! Jeg er kjempe fornøyd med spraytannen jeg fikk hos SpraytanHuset og skal deffinitivt tilbake! 

Se flere bilder av spraytan via @spraytanhuset på instagram! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg